Menu

Corona

Corona

Lieve Kensho familie,

Helaas kunnen wij zoals jullie weten niet op de reguliere manier voor jullie open zijn. We proberen jullie natuurlijk zo dichtbij mogelijk te houden door middel van onze video lessen. Zodra het weer veilig is zien we jullie allemaal heel graag weer terug! Hieronder vinden jullie de antwoorden op meest gestelde vragen.

Heel veel liefs,
het Kensho team! 

FAQ

V: Hoe lang is Kensho gesloten?
A: Kensho is in elk geval tot en met 28 april 2020 gesloten. Zodra het RIVM verklaart dat alles veilig is gaan we direct weer voor jullie open! We houden jullie op de hoogte maa volgen de richtlijnen van het RIVM.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?
A: Ondanks dat de sluiting door het Corona virus totale overmacht is, snappen we dat deze situatie ook voor jou enorm vervelend is. Daarom zijn wij met het hele team samen gekomen om direct actie te ondernemen en te zorgen dat jij ook in deze uitdagende periode fit en gezond blijft!

We zijn trots dat we je het volgende kunnen aanbieden:

Een supercompleet live lesrooster in samenwerking met de sportscholen Sport-Natural en Sporting de Gors. Dit doen we onder de noemer Homework. Elke dag gaan een van onze instructeurs LIVE op instagram voor een leuke en uitdagende work-out die je thuis zonder materialen kunt doen.

Doe jij mee?

Zorg ervoor dat je ons volgt via Instagram en Facebook om geen work-outs en nieuws te missen.
Instagram: https://www.instagram.com/kenshopremiumfitness/
Facebook: https://www.facebook.com/KenshoFitness

Online groepslessen

Naast het live lesrooster maken we ook Online workout video’s met de trainers die je gewend bent te zien. Deze zijn te vinden op het youtube kanaal van Homework. Je kunt deze video’s gemakkelijk streamen naar je tv als je een Chromecast of apple tv hebt (of geïntegreerd in je tv).

Gebruik deze link om deel te nemen aan de lessen. Dit kan ook met je telefoon, desktop, laptop of Ipad.

Online (voedings) coaching
Tijdens deze periode is online (voedings) coaching van onze trainers gratis. Laat dit weten aan je coach via de chat of vraag een online coachingstraject aan via 1 van onze social media kanalen, dan nemen wij contact met jou op.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege Corona?
A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.
 

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de club?
A: Ondanks dat deze situatie totale overmacht is kijken wij naar een passende oplossing voor onze leden. Wanneer hierover meer bekend is zullen we je hierover informeren. Wij danken je nogmaals voor je vertrouwen en begrip.

V: Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. We proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn door online lessen en mogelijkheden om thuis te trainen aan te bieden.

V: Ik wil graag opzeggen! Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Voor een opzegging van je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Ik betaal abonnementsgeld terwijl ik niet kan sporten, klopt dat?
A: Ja, we zijn bewust van het feit dat de sluiting van de fysieke locatie van Kensho niet ideaal is. Daarom bieden wij voor onze leden en bieden daarom online (groeps)lessen aan, thuisschema’s, gratis voedingsbegeleiding & LIVE work-outs en zijn hard aan het werk om dit actueel voor jullie te houden. Verder kijken wij naar een passende oplossing voor onze leden. Wanneer hierover meer bekend is zullen we je hierover informeren.

Kensho Premium Fitness Amsterdam
Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!